Προτού καλά καλά αρχίσει να λειτουργεί το www.googlepages.com πρόγραμμα/δiκτυακός τόπος κατασκευής προσωπικών ιστοσελίδων, ένα νέο, φιλόδοξο, σχέδιο αρχίζει να συγκλονίζει τους χρήστες του Ίντερνετ. Ονομάζεται orkut και είναι ο νέος τόπος γνωριμιών, υπό την αιγίδα, αλλά όχι ακόμη την πλήρη υποστήριξη, του Google. Στο Orkut ο χρήστης των υπόλοιπων υπηρεσιών του Google μπορεί να γραφτεί, να ενταχθεί και να προσκαλέσει την παρέα του μέσω διαμορφωμένου πίνακα ελέγχου.

Στον δικτυακό τόπο του Orkut οι χρήστες μπορούν να επικοινωνούν, να κανονίζουν εκδρομές και κοινές δραστηριότητες, ακόμη και ραντεβού μεταξύ τους.

"Γραφείο Συνοικεσίων το Google". Γιατί;
Γιατί το Google εισέρχεται στον τομέα των προσωπικών γνωριμιών, τομέα ιδιαίτερα ευαίσθητο και παρεξηγήσιμο για πολλούς;

Γιατί δεν φτιάχνει, κατά τη συνήθη πρακτική του, το orkut.google.com και ξεκινά συνεργασία σε πιο "χαλαρό" επίπεδο;

Μήπως η συνεργασία με το orkut, κατ' ουσίαν, προσπαθεί να επιλύσει προβλήματα που αντιμετωπίζει το Google σε άλλους τομείς;

Τί λένε οι παρατηρητές της διαδικτυακής αγοράς
Είναι διαπιστωμένο ότι ο τομέας των προσωπικών γνωριμιών αποτελεί ιδαίτερα προσοδοφόρα δραστηριότητα καθώς βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των χρηστών. Τί πιο λογικό λοιπόν από το να θέλει το Google να ασχοληθεί με αυτόν τον τομέα στο διαδίκτυο.

Αυτοί που ξέρουν, εκτιμούν ότι το Google επιθυμεί να ταυτίσει το όνομά του με κάθε υπηρεσία και δραστηριότητα, μέχρι πρότινος σκόρπια, στο ίντερνετ. "Θέλουμε οι όροι Google και Ίντερνετ να είναι ταυτόσημοι στη συνείδηση των χρηστών" εκμυστηρεύθηκε πρόσφατα υψηλόβαθμο στέλεχος της Εταιρείας" και συνέχισε "σε αυτό το πλαίσιο είναι φυσιολογικό να θέλουμε πρέπει να 'συγκεντρώσουμε' δραστηριότητες όλων των ενδιαφερόντων σε μια τεράστια διαδικτυακή παιδική χαρά που δεν θα είναι άλλη από το ίδιο το Google".

Τί λέει ο ανταγωνισμός
Σε αντίθεση με το Yahoo!, το MSN και την AOL που έχουν συγκεντρώσει πολλά και ποικίλα δεδομένα για τις προτιμήσεις των χρηστών τους αντλώντας στοιχεία για το τι πραγματικά τους ενδιαφέρει, το Google δεν έχει στοιχεία για τους δικούς του χρήστες πλην των λέξεων-κλειδιών που δακτυλογραφούν στο πεδίο αναζήτησης.

Το τί ψάχνει ο χρήστης όμως, δεν έχει πολλές φορές καμμία σχέση με το τι ενδιαφέρει τον χρήστη. Αυτό το εσωτερικό κενό του Google καλείται να καλύψει το Orkut, διακριτικά.

Μία εύκολη και γρήγορη λύση...
Αντί λοιπόν να προσκαλέσει το Google τους χρήστες του να εγγραφούν εισάγοντας τα προσωπικά τους στοιχεία και ενδιαφέροντα (τομείς δραστηριότητας και ενδιαφέροντος για κάθε χρήστη) καλεί τη συνδρομή του Orkut.com.

"Ελάτε, εγγραφείτε, δηλώστε ενδιαφέροντα και ενταχθείτε στην αντίστοιχη ομάδα. Αφού γίνει αυτό, προσκαλέστε τους φίλους σας και συντονιστείτε μέσω Ίντερνετ" ακριβέστερα: συντονιστείτε μέσω Google.

Όσο βέβαια ο ανυποψίαστος χρήστης συμπληρώνει τα προσωπικά του στοιχεία, αυτά που συλλήβδην αποκαλούνται δημογραφικά στοιχεία ή "demographic data" οι υπεύθυνοι των εταιρειών τρίβουν τα χέρια τους, καθώς, αυτά τα στοιχεία είναι ό,τι πιο ακριβό και πιο δυσεύρετο μπορεί να ζητήσει η σύγχρονη αγορά διαφημιστικών εταιρειών, πωλητών, μάρκετινγκ και συμβούλων επιχειρήσεων.

Πηγή: in.gr
Pin It

Ο ιστότοπος wlearn.gr χρησιμοποιεί cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο wlearn.gr συμφωνείτε με την χρήση των cookies.