Νέα στο Διαδίκτυο
Αξιωματούχοι της κυβέρνησης έχουν ήδη αρχίσει να μεταφέρουν εξοπλισμό και εφεδρικά αντίγραφα σε περιοχές της Ουκρανίας που παραμένουν ασφαλείς από τις ρωσικές δυνάμεις.
Κατά τη διάρκεια του 2021, απατεώνες του κυβερνοχώρου που εμπλέκονταν στη δημιουργία και τη διασπορά spam και phishing μηνυμάτων επιχείρησαν να δελεάσουν τους χρήστες χρησιμοποιώντας θέματα που επικεντρώνονταν σε προσοδοφόρες επενδύσεις, το online streaming παγκόσμιων πρεμιέρων ταινιών ή τηλεοπτικών προγραμμάτων αλλά και θεματικές που σχετίζονταν με περιορισμούς, απαιτήσεις και οφέλη της τρέχουσας πανδημίας. Αυτά είναι τα κυρίαρχα αποτελέσματα της ετήσιας Έκθεσης Spam and Phishing της Kaspersky.
Η εταιρεία Κωτσόβολος, με ανακοίνωση της, ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό πως κυκλοφορεί δημοσίευση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με ψευδείς αναφορές για παραχώρηση μιας LED τηλεόρασης σε συμβολική τιμή.
Η τελευταία δεκαετία είχε ως επίκεντρο το αυξανόμενο ενδιαφέρον για τη μηχανική εκμάθηση, μία διαδικασία που προέκυψε από την αποδεδειγμένη ικανότητα των νευρωνικών δικτύων να εκτελούν πολύπλοκες αναλύσεις εικόνας. Αν κάποιος τροφοδοτήσει ένα τέτοιο δίκτυο με αρκετές φωτογραφίες γάτων και σκύλων, το δίκτυο θα εξοικειωθεί ώστε να βρίσκει συνεχή μοτίβα και να ξεχωρίζει τις φωτογραφίες.
Τις δημοφιλέστερες αναζητήσεις του 2021 στην Ελλάδα έδωσε στη δημοσιότητα η Google, λίγο πριν την αλλαγή του χρόνου. Η τηλεκπαίδευση, ο Δημήτρης Λιγνάδης, το έγκλημα στα Γλυκά Νερά, η πλατφόρμα self-testing.gov.gr ήταν μερικά από τα θέματα τα οποία αναζήτησαν περισσότεροι οι Έλληνες στη Google για το 2021.
Προβλήματα αντιμετωπίζουν για ακόμη μια φορά οι χρήστες των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης του Meta (Facebook, Instagram, Messenger, Whatsapp). Σύμφωνα με τους χρήστες αργεί η ανανέωση στο Instagram και καθυστερουν να φορτώσουν οι αναρτήσεις το Facebook, ενώ το Messenger εμφανίζει σε πολλούς χρήστες συνδεσιμότητας στο internet.
Ένα άρθρο της εφημερίδας RealNews.
Eνας οργανωμένος και ακήρυχτος πόλεμος στο διαδίκτυο βρίσκεται σε εξέλιξη
από «στρατιές» ψεύτικων λογαριασμών που στοχοποιούν τα θύματά τους, εξαπολύοντας απειλές και επιχειρώντας την ηθική εξόντωσή τους. Οι μέθοδοι που χρησιμοποιούν αλλάζουν συνεχώς, ανάλογα με τον σκοπό τους. Η σκοτεινή πλευρά του ίντερνετ και η έκρηξη στην κρυπτογραφημένη επικοινωνία κρύβουν έναν αόρατο εχθρό, που δεν μπορεί εύκολα να καταπολεμηθεί. Τα trolls του διαδικτύου λειτουργούν είτε συντονισμένα εναντίον του ψηφιακού θύματός τους, είτε μεμονωμένα, μέχρι να πετύχουν αυτό που θέλουν. Ποιοι είναι αυτοί, όμως, που τελικά στοχοποιούνται; Τα trolls επικεντρώνουν τη δράση τους σε συγκεκριμένους λογαριασμούς που θέλουν να χτυπήσουν και που σχετίζονται συνήθως με την επικαιρότητα, αλλά και σε επώνυμους ανθρώπους, τους οποίους θέλουν να βλάψουν. Την ίδια στιγμή, ολοένα και πιο συχνό είναι το φαινόμενο του διαδικτυακού επιχειρηματικού πολέμου. Σε αυτήν την περίπτωση, τα κίνητρα είναι οικονομικά, αλλά, παράλληλα, αφορούν και τη φήμη της εταιρείας.
Ήταν πριν από μερικές ημέρες όταν ο Μαρκ Ζoύκερμπεργκ, ανακοινώνοντας τη μετονομασία της εταιρίας του σε Meta, περιέγραψε έναν κόσμο όπου οι άνθρωποι θα επικοινωνούν μέσω των άβαταρ τους σε εικονικές αίθουσες που θα αναπαριστούν με απόλυτη πιστότητα τους χώρους εργασίας τους ή και άλλους των δραστηριοτήτων τους.
Σύμφωνα με το Bloomberg, ο ιδρυτής του Facebook, έχασε μέσα σε λίγες ώρες περισσότερα από 6 δισ. δολάρια από την προσωπική του περιουσία, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να πέσει και στην κατάταξη με τους πλουσιότερους ανθρώπου του πλανήτη.
Με βάση το πως έχουν αναπτυχθεί τα online casino τα τελευταία χρόνια, θα μπορούσε να πει κανείς ότι ήταν θέμα χρόνου το να εμφανιστούν εφαρμογές των καζίνο για τα κινητά. Όταν πρωτοεμφανίστηκαν τα ιντερνετικά καζίνο στην αγορά τα κινητά δεν ήταν σε μεγάλη χρήση αφού δεν είχαν εξελιχθεί ακόμα τόσο.
Μετά την είσοδο των έξυπνων κινητών και την τρομερά μεγάλη απήχηση που απέκτησαν, τα ιντερνετικά καζίνο κατάλαβαν αμέσως πως έπρεπε να δημιουργήσουν φιλικές εφαρμογές προς τα κινητά αυτά για να προσελκύσουν ακόμα παραπάνω χρήστες.
Η χρήση του καζίνο μέσα από τα κινητά δίνει στους χρήστες την ευκαιρία να παίξουν τα αγαπημένα τους παιχνίδια όπου και να βρίσκονται. Έτσι και μέσα από διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα ιντερνετικά καζίνο είδαν τις εφαρμογές τους να γίνονται αποδεκτές από μεγάλη μερίδα του κόσμου.
- «Eκτόξευση» των ενεργών Ελλήνων χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης - Το 95% χρησιμοποιεί το κινητό 2 ώρες ημερησίως
- H Microsoft ανακοίνωσε το τέλος του Internet Explorer
- Η Google και ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών παρέχουν δωρεάν αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων στο λιανεμπόριο
- Βρετανία: Η Daily Mail προσφεύγει στη δικαιοσύνη κατά της Google για χειραγώγηση της μηχανής αναζήτησης