Η εφαρμογή προσφέρεται δωρεάν από την ιστοσελίδα http://www.cybernate.gr

Όνομα εφαρμογής: InvoiceX
Τύπος εφαρμογής: τοπική εφαρμογή που τρέχει στον υπολογιστή σας
Ιστοσελίδα εφαρμογής: http://www.cybernate.gr

Εγγραφή στην εφαρμογή
Δεν απαιτείται εγγραφή. Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη σε κάθε ενδιαφερόμενο για download από την ιστοσελίδα της Cybernate Software

Εγκατάσταση εφαρμογής
Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη σε αρχείο .exe το οποίο πρέπει να "τρέξετε" για να αρχίσει η εγκατάσταση. Η διαδικασία εγκατάστασης είναι πολύ εύκολη και ολοκληρώνεται σε 4 βήματα, χωρίς να χρειάζεται να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή σε κάποιο από αυτά. Το κλασικό δηλαδή, επόμενο – επόμενο – επόμενο – τέλος.

Διαδικασία εισαγωγής νέας απόδειξης
Πριν αναφερθούμε στη διαδικασία καταχώρησης μιας απόδειξης, πρέπει να αναφέρουμε την δυνατότητα δημιουργίας πολλών χρηστών οι οποίοι μπορούν να δουλεύουν στην εφαρμογή διαχειρίζοντας ο καθένας τις δικές του αποδείξεις. Κατά την δημιουργία ενός χρήστη η εφαρμογή ζητάει τις ετήσιες αποδοχές του.

Η διαδικασία καταχώρησης μιας απόδειξης είναι πολύ απλή. Τα στοιχεία που ζητάει για την καταχώριση μιας απόδειξης είναι:
    - ΑΦΜ
    - επωνυμία εταιρίας
    - ημερομηνία
    - αρ. απόδειξης
    - ποσό
    - τύπος εξόδου


Κάθε φορά που καταχωρείτε μια απόδειξή, η εφαρμογή ελέγχει την εγκυρότητα του ΑΦΜ (επιτρέπεται η καταχώρηση μιας απόδειξης ακόμη κι αν το ΑΦΜ δεν είναι έγκυρο). Κατά την πληκτρολόγηση του ΑΦΜ, κάτω απο το πεδίο πληκτρολόγησης, εμφανίζεται μια λίστα με τις εταιρίες που τα πρώτα ψηφία του ΑΦΜ τους ταιριάζουν με αυτό που έχετε πληκτρολογήσει. Αν επιλέξετε μια εταιρία από την λίστα, το πεδίο της επωνυμίας συμπληρώνεται αυτόματα.

Τα στοιχεία τω εταιριών αποθηκεύονται σε ξεχωριστό πίνακα στον οποίον μπορείτε να μεταβάλλετε τα στοιχεία των καταχωρημένων εταιριών, αλλά και να προσθέσετε ή να διαγράψετε εταιρίες. Η εφαρμογή αποτρέπει την διαγραφή μιας εταιρίας όταν υπάρχουν αποδείξεις με το ΑΦΜ αυτής.

Στην λίστα Τύπος Εξόδου μπορείτε να επιλέξετε το είδος της δαπάνης από το σύνολο των 65 ειδών τα οποία φαίνονται αρκετά για να καλύψουν τις ανάγκες ενός μέσου πολίτη. Τα είδη είναι ομαδοποιημένα σε 13 κατηγορίες.

Εμφάνιση αποδείξεων
Στην κύρια οθόνη της εφαρμογής βλέπουμε σε μορφή πίνακα όλες τις καταχωρημένες αποδείξεις με κάθε γραμμή του πίνακα αυτού να είναι και μια απόδειξη. Με το πάτημα του δεξιού κλικ επάνω σε μια γραμμή του πίνακα αναδύεται μενού με επιλογές διαχείρισης όπως: Μεταβολή απόδειξης, Διαγραφή απόδειξης αλλά και Νέα απόδειξη. Κάτω απο τον πίνακα με τις καταχωρημένες αποδείξεις εμφανίζεται το άθροισμα του ποσού των εμφανιζόμενων (στον πίνακα) αποδείξεων, αλλά και ο μέσος όρος (άθροισμα του ποσού όλων των αποδείξεων του πίνακα / αριθμός αποδείξεων του πίνακα).

Η εφαρμογή μας δίνει την δυνατότητα εμφάνισης των αποδείξεων ομαδοποιημένα με βάση των παρακάτω στοιχείων των αποδείξεων:
    - του είδους αγοράς
    - την κατηγορία εξόδου
    - του καταστήματος
    - τον μήνα
    - την εβδομάδα
    - την ημέρα


Επίσης υπάρχει η δυνατότητα εμφάνισης όλων των αποδείξεων ανά χρήστη, αλλά και ανά έτος (συγκεκριμένα μας δίνει την δυνατότητα εμφάνισης των αποδείξεων της φετινής χρονιάς, της περσινής χρονιάς, αλλά και δυνατότητα εμφάνισης όλων των αποδείξεων ανεξαρτήτου έτους).

Εξαγωγή αποδείξεων
Υπάρχει δυνατότητα εξαγωγής των στοιχείων των καταχωρημένων αποδείξεων στις παρακάτω μορφές:
    - Excel
    - .csv
    - XML
    - HTML
    - PDF

Επίσης μπορείτε να παίρνετε backup των στοιχείων των αποδείξεων που έχετε καταχωρήσει. Έτσι αν κάνετε μια λανθασμένη διαγραφή ή ακόμα αν χρειαστεί να κάνετε format τον υπολογιστή σας σβήνοντας τα πάντα, μπορείτε να επαναφέρετε τα δεδομένα απο το τελευταιο backup. Είναι μια εξαιρετική δυνατότητα που αν την εκμεταλλευτείτε δεν πρόκειται να χάσετε τα δεδομένα που καταχωρήσατε κατά την διάρκεια του χρόνου. Προτείνω να γίνεται (αν όχι καθημερινό) εβδομαδιαίο backup και αποθήκευση του αρχείου αυτού σε εξωτερικές συσκευές αποθήκευσης.

Αλλες δυνατότητες
Μπορείτε να έχετε μια οπτική άποψη των ποσών των αποδείξεων σας με χρήση γραφημάτων. Τα γραφήματα μπορούν να εμφανίσουν δεδομένα είτε βάσει την κατηγορία ειδών, είτε βάσει ημερολογιακών στοιχείων. Επίσης μπορούμε να επιλέξουμε τον τύπο του γραφήματος (στήλες, μπάρες, γραμμές, περιοχή, πίτα).

Επίσης υπάρχει η δυνατότητα να δημιουργήσετε όσους χρήστες θέλετε. Ο κάθε χρήστης μπορεί να καταχωρεί και να διαχειρίζεται τις αποδείξεις του.

Υπάρχουν διαθέσιμα αρκετά Θέματα (skins) που ομορφαίνουν το περιβάλλον της εφαρμογής.

Στο κουμπί Βοήθεια του αρχικού μενού, υπάρχουν διαθέσιμα 4 βίντεο tutorials που σας βοηθούν να μάθετε την εφαρμογή πιο γρήγορα και εύκολα. Επίσης στο ίδιο κουμπί υπάρχουν λεπτομερώς όλες οι διορθώσεις και αλλαγές που έχουν γίνει ανά έκδοσεις του προγράμματος.

Το περιβάλλον της εφαρμογής
Στην κορυφή του παραθύρου υπάρχει το κεντρικό μενού με τις κυριότερες λειτουργίες της εφαρμογής. Έπειτα ακολουθούν σε μορφή κουμπιών αλλά και λίστας όλες οι λειτουργίες της εφαρμογής. Πολύ φιλικό περιβάλλον με όλα τα tabs, κουμπιά και λίστες να έχουν σωστή χωροταξία ώστε να βρίσκουμε αυτό που θέλουμε εύκολα.

Screenshots




Pin It